Θερμοδυναμική

1 comment:

  1. Θεωρω απαραδεκτη τη μετακινηση του μαθηματος "Θερμοδυναμικη" απο την κατευθηνση φυσικου στον κορμο. Γενικα θεωρω οτι τα μαθηματα φυσικης θα επρεπε να ηταν ελαφρως λιγοτερα στον κορμο. Αυτο επηδη ενα μεγαλο μερος των φοιτητων (στο οποιο κατατασομαι και εγω) θελει βγαινοντας απο αυτη τη σχολη να εχει αποκτησει γνωσεις σε βαθος στο αντικειμενο με το οποιο θελει να ασχοληθει στο μελον. Οταν λοιπον το προγραμμα σπουδων περιεχει τοσα πολλα μαθηματα τα οποια δεν εχουν απολυτως καμια σχεση με το ερευνητικο ενδιαφερον καποιου φοιτητη, δεν μενει χρονος στον φοιτητη για να ασχοληθει σε βαθος με αρκετα απο τα πραγματικα ενδιαφεροντα του.

    Ετσι, μια μειωση των μαθηματων φυσικης του κορμου στα μισα και μεταφορα αυτων στην κατευθηνση φυσικου, δεν αποτελει προβλημα για τους "φυσικους" της σχολης οι οποιοι θα τα διδαχθουν ετσι κι αλλιως αργοτερα, θα κανει καλο ομως στους υπολοιπους που σκοπευουν να εμβαθυνουν σε αλλους κλαδους εφαρμοσμενων μαθηματικων.

    Δεν ειναι σωστο να το βλεπετε ανταγωνιστικα καποιοι. Δεν εχει κανενα νοημα. Και αν τα μαθηματα φυσικης στον κορμο γινονταν λιγοτερα ενω τα αντιστοιχα μαθηματα μαθηματικων εμεναν ως εχουν, δεν θα υποβαθμιζοταν σε καμια περιπτωση ο τομεας φυσικης, απλα θα ηταν το πιο λογικο πραγμα που θα μπορουσε να γινει, διοτι τα μαθηματικα του κορμου χρησημοποιουνται ως εργαλεια σε ολους σχεδον τους κλαδους της φυσικης, ενω οι γνωσεις που παρεχουν τα μαθηματα φυσικης του κορμου δεν ειναι ιδιαιτερα χρησημες για καποιον που θελει να εμβαθυνει σε καποιο αλλο κλαδο των εφαρμοσμενων μαθηματικων.

    ReplyDelete

Γράψτε τα σχολιά σας .